Labe, Labíčko…

Slunce schovalo poslední paprsek, nastala tma, citelně se ochladilo a zbývaly dvě hodiny do odjezdu na noc domů. Měl jsem již všechno sbalené, když se mi rozjel levý prut z vyvážky před hranou……….

Slunce schovalo poslední paprsek, nastala tma, citelně se ochladilo a zbývaly dvě hodiny do odjezdu na noc domů. Měl jsem již všechno sbalené, když se mi rozjel levý prut z vyvážky před hranou………. 4 noci volna jsem chtěl s kámošem prožít někde u Labe a domluvili jsme se, že pojedeme na úsek, kde jsme spolu ještě nechytali. Sice jsme minulý rok kaprařili na úseku níže, ale na tomto jsme ještě nikdy nebyli a tak jsme to zapíchli přesně tam, kde jsme se již předem domluvili. Na místo jsme dorazili pozdě večer a proto jsme vše jen připravili, uvařili čaj s rumem, dali večeři a šli jsme si nechat zdát o obrovských labských monstrech. Ráno zvoní budík, píšeme příchod a jdeme na ně! S sebou jsem měl cca 80 kg kukuřice a mix boiliesu, který jsem si připravil doma tak, že jsem cca 3 kg nařezal na půlky a 3 kg jsem nechal koule v celku. Nachystal sem si mix 3 druhů boilies, abych se kaprům dostal na chuť…..Monster´s Pa­radise, Elite Strawberry a Banán!!!!

První večer jsem dostal kapříka kolem 5 kg a doufal jsem, že vše již začalo a bude se dále odvíjet už jen v duchu jízd J. Bohužel kapři přes den naprosto ignorovali cokoli a my zjistili, že ať krmíme jak krmíme a chytáme jak chytáme, přes den prostě záběr neuděláme. Až příští večer přišel kapřík kolem 7 kg. Bylo to velmi slabé a dá se říci, že jsme vlastně čekali každý den na tmu a modlili jsme se, aby to nějaká pěkná ryba do 22 hodiny vůbec vzala.To samé se opakovalo další den a večer jsme se dočkali pár kaprů kolem 7–8 kg. Přesně už ani nevím, každopádně to nebylo to pravé ořechové a po čtvrtém dni, co jsme přes den neudělali opět ani ťuk, jsem parťákovi oznámil, že pojedu na noc domů. Stejně jsme přes noc nechytali a abych vytáhl klacky ve 22.00, šel spát a ráno vstával jen kvůli tomu, že to sbalíme a pojedeme domů mi připadalo jen zabití času, protože ho raději využiji doma na zahradě, než bude zima.

Dáváme s kámošem poslední čaj,než pojedu domů a vychutnáváme poslední večer na Labi. Slunce schovalo poslední paprsek, nastala tma, citelně se ochladilo a zbývaly dvě hodiny do odjezdu na noc domu. Měl jsem již všechno zbalené, když se mi rozjel levý prut z vyvážky před hranou……………Ne­věřícně koukám na ohlou špičku ve stojanu, beru MKIII do ruky a Ultergra řve jak šílená……kapr maže po proudu, sedám do člunu a jedu za ním!!! Řeka teče, kapr pořád jede, a daří se mi ho zastavit až po 200 metrech….­.masakr….kapři z Labe jsou oprvadu šílenci, siláci, magoři………400 metrů od stojanu ve svitu čelovky na mě vykoukla krásná labská velká ryba a já věděl, že mám splněno!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!
2x20 mm Elite Strawberry zafungovalo na jedničku……. Honza ,, Drak ,, Chvapil

Menu

volejte +420 731 613 162

Náš web potřebuje ke svému správnému fungování soubory cookies, pokračováním v prohlížení souhlasíte s jejich používáním. Více informací o nastavení zde.