Stařec a řeka

Ryba mě táhla na druhou stranu řeky, vítr byl velmi silný a já se zanedlouho ocitl 300 metrů od místa, kde na mě čekala moje Šárka se světlem. Když jsem ale poprvé zahlédl rybu u hladiny, věděl jsem, že mám to, pro co jsem sem přijel………

Od pondělka do pátku jak mě, tak mé kočce Šárce dny pomalu ubíhají, protože se už těšíme na to, jak v pátek odpoledne odrazíme člun a pustíme to kousek po proudu, abychom mohli dojet na místo, kde budeme 3 noci jen sami. Samozřejmě, že nesmím zapomenout ani na hlavní článek teamu a to je můj největší přítel, který mě nenechá na holičkách nikdy a to je Yorkšířice Terka…..

Člun na vodě naložený k prasknutí, Šárka sedí na přídi společně s Terkou, která je v naprostém šoku a je na ní vidět, že je napjatá mnohem víc než my. Štěká na vodu, na kachny, na lidi, na mě, zkrátka to miluje a ten šok naprosto chápu Mám před sebou 3 noci na lov, a tak naprosto přesně rozpočítávám krmení jak boilies, tak kukuřici a přesně si v hlavě rozpočítávám krmné dávky v danou určitou dobu. Boilies používám Monsters Paradise 20 mm na krmení a pod háček na oba pruty dávám pouze 1 kuličku 24 mm……samozřejmě také paradája.
První noc se mi podařilo ulovit kapříka kolem 9 kg, za kterého jsem byl na rozjezd velmi rád, ale příštího dne se během dopoledne ani odpoledne vůbec nic nestalo. Dokrmil jsem kolem 20:00 hodiny a v noci dostal dva kapříky kolem 8 kg. Bylo mi hned jasné, že pokud chci záběr od ryby, musím lapat prostě v noci…..samoz­řejmě, že ani přes druhý den se nic nedělo, a tak jsme si s Šárkou dali dobré pití a odpoledne pěkně vytuhli . Následovala poslední noc, a tak jsem udělal přesně to, co jsem si rozvrhl. V 20:00 krmení a poté zavézt oba klacky přesně do míst ,,kde jsem to prostě cítil,,. Pravý prut jsem umístil přímo do krmného místa a levý prut jsem položil dobrých 20 metrů od krmného místa naprosto bez krmení.
Tu noc byl úplněk, seděli jsme venku s Šárkou u ohně. Šárka mi udělala na ohni rozpečené rohlíky se sýrem, na kterých jsem si velmi pochutnal, povídali jsme si a najednou se mi rozjel levý prut. Pomalá jízda! Cvak, cvak, cvak…….říkám ,,sakra mám ve vlasci nějaký bordel,, beru klacek do ruky a zjišťuji, že to vůbec žádná větev ani bordel není…….naviják se pěkně rozjíždí, já sedám do člunu a jedu vstříc dobrodružství s rybou na druhé straně……..nejdřív jsem si myslel, že se nejedná o nic extra, ale ryba mě táhla na druhou stranu řeky, vítr byl velmi silný a já se zanedlouho ocitl 300 metrů od místa, kde na mě čekala moje Šárka se světlem. Když jsem ale poprvé zahlédl rybu u hladiny, věděl jsem, že mám to, pro co jsem sem přijel………mám Tě, zakřičel jsem do tmy a rybu na poprvé podebral !!!

Jednalo se opravu o nádhernou rybu, kterou jsme s Šárkou vyfotili, ošetřili, Terka jí dala pár lízanců a pustili jsme jí hned zpět……..byl to kapr, který byl asi hodně starý, protože měl obě oči zakrnělé, až jsem nechtěl věřit tomu, že je má tak malinké…….ráno to zakončil ještě kapřík 8 kg, takže spokojenost….. Paradajsko mě opět nezklamalo a já mu opravdu v chladném období věřím na 100 %........­.funguje mi úplně stejně, jako Monster Liver v létě…… Ať to jezdí lidi Honza, Šárka a Terka ………

Menu

volejte +420 731 613 162

Náš web potřebuje ke svému správnému fungování soubory cookies, pokračováním v prohlížení souhlasíte s jejich používáním. Více informací o natavení Více informací o nastavení zde.