Návrat z Maďarska

Ahoj, zdravím všechny kapraře. Po dlouhém rozhodováním jsme se z kolegou Petrem domluvili po několika letech na výpravu do Maďarska na pro nás již známe jezero.Po sbalení všech potřebních věcí vyrážíme. Cesta proběhla celkem v poklidu.

Po příjezdu a zakoupení povolenek hledáme vhodné místo k chytání. Po jeho nalezení a po připravení všech potřebných věcí a zakrmení, zavážíme první pruty. Záběr na sebe nenechá dlouho čekat, ale jedná se bohužel o malého kapříka. Po prvním záběru jsme tři dny bez jakéhokoliv kontaktu s kaprem. Čtvrtý den ráno přijíždí porybný a vysvětluje nám, že za čtyři dny zde začínají závody. Oba nás z Petrem poleje studený pot a přemýšlíme co dál, zda to ihned zabalit a vyrazit jinam nebo zde setrvat. Rozhodli jsme se že zůstaneme a v klidu se rozhodneme se co dál. Po sedmi dnech končíme výpravu v Maďarsku s bilancí 7 kaprů 8–10kg.

Po dlouhém přemýšlení vyrážíme směr ČR. Volba padla se vrátit zpět do ČR na svazovou pískovnu. A tak vyrážíme. Na pískovnu přijíždíme pozdě v neděli večer a ta je takřka bez rybářů. Po ranním balení rychle připravujeme věci z auta abychom ještě stihli nahodit a zakrmit. Vše potřebné řešíme až ráno po vyspání. Ráno se probouzíme a konstatujeme, že nás ceká ještě 6 dní rybaření a pevně věříme že se nějací místní velikáni povedou chytit. Jenže opak je pravdou a 4 dny je to opět stejná pohádka jako v Maďarsku. Začínáme už být bezradní a řešíme, co děláme špatně. Po změně míst a krmení se nám druhý den ráno povedou chytit dva šupíci okolo 8kg. Následujíci ráno mě budí jízda a po krásném souboji zdolávám největšího kapra výpravy rovných 15kg.Po tomto záběru jako když utne a do odjezdu jsme opět bez záběru.Tato výprava nebyla dosti povedená, ale i takový to je život kapraře. Snad se zadaří příště.

Petrův Zdar Žemlička Martin

Menu

volejte +420 731 613 162

Náš web potřebuje ke svému správnému fungování soubory cookies, pokračováním v prohlížení souhlasíte s jejich používáním. Více informací o nastavení zde.